close

proxy  

 

 

歌手:Sinéad O’Connor (西尼德·奧康娜)
發行年份:1990

It’s been seven hours and fifteen days  已經過了 7 小時又 15 天了
Since you took your love away  自從你把你的愛拿走
I go out every night and sleep all day  我每晚出去並整天睡覺
Since you took your love away  自從你把你的愛拿走
Since you been gone I can do whatever I want  自從你離開我可以做任何我想做的事
I can see whomever I choose  我可以與任何我想要的人見面
I can eat my dinner in a fancy restaurant  我可以在華麗的餐廳吃晚餐
But nothing  可是沒有東西
I said nothing can take away these blues  我說沒有東西可以帶走這些憂鬱
`Cause nothing compares  因為沒有東西
Nothing compares to you  沒有東西能和你比

It’s been so lonely without you here  你不在這時都很寂寞
Like a bird without a song  像是沒有歌的鳥
Nothing can stop these lonely tears from falling  沒有東西可以停止這些寂寞的淚流下
Tell me baby where did I go wrong  告訴我寶貝我哪裡做錯了
I could put my arms around every boy I see  我可以去擁抱任何一個我看到的男孩
But they’d only remind me of you  可是他們只讓我想起你
I went to the doctor n’guess what he told me  我去看了醫生猜猜他跟我說什麼
Guess what he told me  猜猜他跟我說什麼
He said girl you better try to have fun  他說女孩子你最好試著開心點
No matter what you’ll do  不管你將做什麼
But he’s a fool  可是他是個傻子
`Cause nothing compares  因為沒有東西
Nothing compares to you  沒有東西能和你比

All the flowers that you planted, mama  媽媽,所有你種的花
In the back yard  在後院裡的
All died when you went away  你離開後都死了
I know that living with you baby was sometimes hard  我知道和寶貝你住有時候是有點辛苦
But I’m willing to give it another try  但我願意再試一次
Nothing compares  沒有東西
Nothing compares to you  沒有東西能和你比
Nothing compares  沒有東西
Nothing compares to you  沒有東西能和你比
Nothing compares  沒有東西
Nothing compares to you  沒有東西能和你比  

https://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0

arrow
arrow

    道亞頓英美語中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()