歌手:Demi Lovato (黛咪‧洛瓦托)
電影《冰雪奇緣》(Frozen) 主題曲

https://www.youtube.com/watch?v=kHue-HaXXzg

Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Can’t hold it back anymore
再也無法隱藏
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Turn my back and slam the door
我轉過身 用力關上門

The snow blows white on the mountain tonight
今晚大雪紛飛覆蓋著山脈
Not a footprint to be seen 看不見一個腳印
A kingdom of isolation and it looks like I’m the queen
一個與世隔離的王國 看來我是皇后
The wind is howling like the swirling storm inside
大風嚎叫著 就像內心的旋風一般
Couldn’t keep it in
我無法關住情緒
Heaven knows I try
天曉得 我真的試過了

Don’t let them in, don’t let them see
別讓他們進來 別讓他們看見
Be the good girl you always had to be
當妳一直都是的那個好女孩
Conceal, don’t feel, don’t let them know
掩蓋一切 不要去感覺 別讓他們知道
Well now they know
不過他們現在知道了

Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Can’t hold it back anymore
再也無法隱藏
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Turn my back and slam the door
我轉過身 用力關上門
And here I stand
我站在這
And here I’ll stay
我會留在這
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
The cold never bothered me anyway
反正我從來也不感到寒冷

It’s funny how some distance makes everything seem small
有時候距離讓每件事變得渺小 這是件有趣的事
And the fears that once controlled me can’t get to me at all
曾經控制我的恐懼 不會再進入我的生活
Up here in the cold thin air I finally can breathe
在這寒冷稀薄的空氣 我終於能夠呼吸
I know I left a life behind but I’m too relieved to grieve
我知道我拋下一段人生 但我已看開到不再悲傷

Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Can’t hold it back anymore
再也無法隱藏
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Turn my back and slam the door
我轉過身 用力關上門
And here I stand
我站在這
And here I’ll stay
我會留在這
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
The cold never bothered me anyway
反正我從來也不感到寒冷

Standing frozen in the life I’ve chosen 
凍結的站在我選擇的人生裡
You won’t find me, the past is so behind me 
你不會找到我 我的過去已經離我很遠
Buried in the snow 
被埋在白雪底下

Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Can’t hold it back anymore
再也無法隱藏
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
Turn my back and slam the door
我轉過身 用力關上門
And here I stand
我站在這
And here I’ll stay
我會留在這
Let it go, let it go
隨它去吧 隨它去吧
The cold never bothered me anyway
反正我從來也不感到寒冷

Let it go yeah
隨它去吧
Here I stand
我站在這
Let it go, let it go, oh
隨它去吧 隨它去吧
Let it go
隨它去吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    道亞頓英美語中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()